Livrarea produselor

Livrare

Produsele comandate sunt livrate pe tot teritoriul României de către partenerul nostru, compania de curierat Fan Courier Express, direct la adresa menţionată în cadrul comenzii efectuate. În cazul în care clientul (destinatarul) nu este prezent la vizita curierului, acesta va fi avizat şi contactat telefonic pentru stabilirea unei vizite ulterioare, la o dată şi oră la care coletul poate fi primit. Dacă în decursul a 2 săptămâni la adresa destinatarului nu a putut fi primit coletul după 3 vizite ale curierului, acesta va fi returnat expeditorului.

 

Verificarea coletelor primite, reclamaţii, returnarea sau înlocuirea unor produse

Vânzătorul se angajează să livreze un produs care este corect din punct de vedere tehnic, în termenul de valabilitate, şi care corespunde tipului şi descrierii produsului listat pe www.arc.ro

Imaginea care ilustrează produsul pe pagina de internet dedicată descrierii acestuia nu corespunde în mod neapărat cu imaginea reală a produsului. Ne rezervăm dreptul de a exista erori la inserarea automată a detaliilor produselor în sistem: descriere, fotografie, preţul şi număr de articole, şi la confirmarea automată a comenzilor. În cazul unor erori, vă rugăm să contactaţi reprezentanţii noştri. Produsele livrate sunt ambalate astfel încât acestea nu sunt deteriorate pe parcursul transportului în condiţiile unei manipulări normale. 

La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi produsele primite şi eventualele deteriorări ale acestora, în prezenţa curierului care face livrarea către dumneavoastră. În cazul în care coletele prezintă deteriorări externe vizibile, cumpărătorul are dreptul de a refuza primirea comenzii. Vă rugăm să verificaţi produsele primite consultând şi factura, iar dacă un produs lipseşte sau a fost livrat greşit curierul şi ARC Brasov trebuie notificaţi pe loc. Verificarea corectitudinii conţinutului coletului faţă de comanda emisă este responsabilitatea clientului, iar reclamaţiile ulterioare referitoare la cantitatea şi tipurile de bunuri livrate pot să nu fie acceptate. 

În cazul în care produsul primit are un defect de calitate sau există deficienţe ale materialului din care acesta este alcătuit, care nu au putut fi observate în momentul primirii coletului, sau doriţi pur şi simplu, din orice motiv, să înlocuiţi unul sau mai multe produse primite în bună stare şi conform comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne informaţi despre acestea la adresa de e-mail: arc@arc.ro. Vă vom asista cu plăcere pentru a programa returnarea şi înlocuirea lor cu produse similare sau pentru restituirea contravalorii produsului. Termenul pentru returnarea parţială a produselor sau înlocuirea unor produse din cadrul comenzii dumneavoastră este de 15 zile de la primirea acestora. Reclamaţiile privind produsele neconforme vor fi facute potrivit Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. 

Returnarea produselor se va face prin intermediul companiei de curierat Fan Courier Express, ARC Brasov suportând costurile aferente transportului (livrarea acestora se face la următoarea adresă: ARC Brasov SRL, Str. Fantanii nr.17, 500482 Brasov). Dacă optaţi pentru înlocuirea produselor, vă trimitem, fără costuri de livrare, produsele alese pentru substituire imediat ce ARC Brasov intră în posesia celor returnate. În cazul în care între cele două produse există diferenţă de preţ, în funcţie de fiecare situaţie în parte, clientul poate fi rugat să achite diferenţa. În cazul în care solicitaţi rambursarea contravalorii produselor, aceasta se va efectua imediat după primirea produselor returnate, prin aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.