Startere statormatic RED oferă o capacitate de pornire fără egal și au următoarele avantaje:
Ei nu au nici părți în mișcare, altele decât contactor de scurtcircuit
Nu există nici un curent de vârf la sfârșitul perioadei de pornire
Economie
Electrice și mecanice de întreținere reduse considerabil
Unități precablată
Adaptabilitate
Caracteristicile de pornire sunt "făcute pentru a măsura" și pot fi modificate pentru o schimbare a motorului sau a mașinii prin simpla înlocuire a electrolitului.
Descriere
Starterele acestei game pot fi furnizate în trei formate: RC, RW sau RZ. Acestea sunt alcătuite din două părți:
Electrolitic Rezistența de pornire într-un cadru cu tancuri și un termostat.
O incintă integrată în rama care conține un contactor scurt-circuit, un releu de timp, în cele din urmă un contactor linie sau o opțiune suplimentară. Unitățile de RC și RW sunt furnizate în acest format.
O carcasă de perete WS montat separat poate fi utilizat cu cadre RZ. Ansamblurile modulare RZ / WS sunt cablată.
principiul de funcționare
Scăderea rezistenței unui electrolit la încălzire se folosește în interiorul unei camere de electrozi. Rezistența este conectat în serie cu înfășurările motorului pentru a reduce volți terminale, cuplul de pornire și a curentului absorbit de la linia.
Pe măsură ce motorul se execută până la viteza, există o scădere automată a valorii de rezistență, cu o creștere în consecință a tensiunii motorului, oferind accelerare lină, fără cuplu sau vârfuri de curent.
La sfârșitul perioadei premergătoare unui contactor cronometrat se închide și circuitele scurte rezistența reziduală.
Reducerea cuplului de pornire este determinată în conformitate cu cerințele mașinii condus sau limitarea curentului.